25 Ocak 2014 Cumartesi

Yeni Kitaplarımmm:))





Bunlar da yeni cicilerim:) Yeni kitaplarım yani:)
Üstteki ikili; yani Sabahattin Ali ve Cemal Süreya,  Alttaki üçlü D&R indirimleri, benim de üyesi olduğum "kitap ağacı" grubunun Şubat ayı kitapları:) pek çoğunuz böyle bir grup olduğundan haberdardır belki de. benimde yaklaşık 2 ay önce katıldığım, ama ne yazık ki elimde olmayan nedenlerle Ankara buluşmalarına gidemediğim, Kitap kurtlarının oluşturduğu bir grup bu. Bu ayki kitapları ise Cemal Süreya'nın "Sevda Sözleri" ve Sabahattin Ali'nin "Sırça Köşk" adlı kitapları.
"Sevda Sözleri" çok güzel bir şiir kitabı. içinde benim çok sevdiğim bir şiirin de olduğu kitap... o şiir de şu:
 
"Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"
 
Yazarın Kahvaltı adlı şiiri... o çok güzel şiirlerinden bir tanesi... Diğer kitap olan "Sırça Köşk" ise, Sabahattin Ali'nin öykü kitabı. Çok değerli ve güzel kitaplarından biri. Bu ay Kitap Ağacı grubu olarak bu kitapları okuyacağız. Ve bu sefer 1 Şubatta olacak Ankara buluşmasına gitmeye de azimli ve kararlıyım...
 
Alttaki kitaplar ise bazıları, migrosun %25 indiriminden, bazıları da D&R indiriminden, aldığım kitaplarım. Arkadya yayınlarından eksikler vardı, onları da tamamlıyorum:) Zaten kapaklarına ve ayraçlarına da bayılıyorum orası ayrı:) hepsi okumak ve kütüphaneme katmak istediğim kitaplardı. Bu arada Sinan Meydan'ın Akl-ı Kemal serisi 4 kitaplık bir seri ve çok güzel ve değerli kitaplar. Herkezin okuması gereken kitaplar arasında bence. Ben hem okudukça, hem de bitirince yazacağım. Kitaplar hakkında yorum yapmak haddime olamaz zaten ama öğrendiklerimi aktarmaya çalışacağım... 
 
Evet... yeni sığınaklarım, yeni dostlarımda böyle. Sizi bilmem ama, yeni kitap kokusu, yeni kitabın kapağına, sayfalarına dokunmaya bayılırım ben. Hani yeni kıyafet alırsınız aynada tutup tutup bakarsınız ya, ben de yeni kitaplarımı sürekli sever, açar açar bakar, dokunur koklarım işte:)) Tutku bu, aşk bu... :)) Yok ötesi!! :))
 
 
 
Şu an okuduğum kitaplarım ise; "Gülümse Anılara" ve "1001 Gece Masalları".
Bitince yorumlayacağım ama ikisi de güzel gidiyor şimdilik...
 
Şimdilik bu kadar... Haa, bu arada bu akşam Devlet Tiyatrolarının sergilediği, William Shakespeare'in yazdığı trajedilerden biri olan "Othello" var, onu izlemeye gidiyorum, güzel olacağını düşünüyorum. Dönünce anlatırım, okursanız sevinirim:)
 
Sevgiyle kalın...
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Şimdiden keyifli okumalar dilerim:) Ayrıca blogunu tanıdığım için çok memnun oldum :) Birde othello hakkındaki fikirlerini merakla bekliyorum, keyifli seyirler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuz ve kitaplarınız hayırlı olsun :). Ben de Ankara'lı bir kitap ve yemek blogerıyım. Sizi Ankara'daki kitap etkinliği vasıtasıyla buldum ve takip listeme aldım. Bir gün bir yerde buluşmak ve dibe vurduğumuz yerden yeniden zıplayarak yükselmek dileğiyle..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim. Yeni kitaplarınızı zevkle okumanızı diliyorum :))
    Benimde bir yemek bloğum var, bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil